Helgen

Helgen har varit riktigt bra!
I fredes var jag och mina brudar och festade och vi hade kul ;) <3


Sen i lördes var det alla <3 - dag så då åkte jag hem till älskling där han hade gjort det fint och mysigt, sen åt vi på restuarang och bara myste hela kvällen <3 I söndes var det bara slappedag, fast vi gick en runda i skogen och sen när vi kom hem gjorde vi varm choklad med sprutgrädde.. hehe gott!


Idag vaknade jag inte förrän 12 för har ju sportlov nu!!!! Wiiiiiiieee Skönt att sova länge för en gång skull.
Annars har jag gått ut med mille, städat och bara slappat än sålänge!
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och kolla på en bra film :P

Imorgon ska jag träna, ha körlektion och kanske till stan.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback