Against all odds

Har precis städat rummet och även kollat på top model :P Idag har jag då varit i skolan, inte så lång dag. :P Efter det tog jag tåget in till stan där jag träffade julia & Sara. ;) Det var riktigt roligt att träffas igen, det finns ju såå mycket att snacka om.. hehe <3 Vi hann med lite shopping & åt mat på trendie. gottgott :P hehe
Imorgon blir det skola som vanligt mellan 8-15 sen funderar jag på om jag ska övningsköra eller träna på gymmet.. hrm.. Väldigt sugen på att träna faktiskt, men får se. :P
Snart helg!!!! Äntligen, dessa dagarna har känts grymt långa.. blää.. Varje dag har jag faktiskt fått för mig att det är en dag för mycket. I måndes trodde jag det var tisdag, i tisdes trodde jag det var onsdag, ja ni fattar.. ;) Så idag trodde jag ju självklart det var torsdag när jag vaknade.

Det är Älskling 20-årsdag idag förresten!!! Grattis på han!!!!! Saknar han mycket nu när han är i lumpen men snart är han hemma igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback