It feels like tonight

Det är redan söndag, vilket jag inte tycker om. :S I fredes tyckte jag att helgen skulle vara så länge men tvyärr går det ju rätt snabbt. :P
Har precis kommit hem, har varit på kalas hos Per. =) Riktigt god mat så är proppmätt nu! hehe
Övningskörde både dit och hem och det gick bara bra :)
Annars har helgen varit bra. I fredes var jag och Per på bion wallander, hämnden i stan och den var riktigt bra!!! =)
Sen igår var vi stan en runda, sen väl hemma kom josse & emelie på kvällen och det blev massa girltalk som vanligt.. hehe :P
Så det har varit en full rulle-helg :P
Men nu ska jag städa lite och sånt. :)

Ny vecka imorn med massa prov, plugg & upp tidigt.. Man måste ju bara tycka om det, eller?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback