Mina skoooooooor


Tjalluuu. Jag & syrran har precis kommit hem från maxi där vi kollade efter hårfärg. Idag har jag annars övningskört rätt länge med pappa. Håller ju verkligen på med körningen nu. .. gahh längtar tills jag har körkortet!
Imorgon blir det en kort dag som tur e med bild & media. Har fortfarande inte börjat spela in.. hehe :P
Förresten mina ursnygga skor har kommit och I Love It ;) Det är 10/11 cm klack men är riktigt bekväma att gå i om man jämför med mina andra högklackade skor och dom är inte hälften så höga. xD haha
Vad jag är godissugen nu och glasssugen, emelie och jag pratade hela medialektionen om vilken glass som är godast att blanda med och om man ska ha chokladsås eller nougat. :P Så mycket gör vi på våra lektioner. :P
Nej nu får jag väl leta upp något gott. ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback