We go to Skånes djurpark!

Måndagkväll! Idag har jag inte varit i skolan utan jag, emelie & tesse var i Skånes Djurpark för att filma vårt projektarbete.
Jag gick upp halv 5 (!!!!) för skulle vara där lite innan 7 på morgonen. Fast vi var rätt festsugna i bilen på vägen dit för de spelade massa partylåtar.. haha ett bevis på att det var för tidigt för oss.

Kl 7 fick vi gå med på olika rundor Jag fick gå med på hjortsrundan. Älgar, bambisar, renar, stora mamutar-djur. Sen efter det blev det lite intervjuer och sälmatning. Sen gick man runt till alla djuren, finns ju typ 100 arter. he he Vi var ute hela dagen och det var jävligt kallt så jag höll på frysa ihjäl. :S
Men nu har vi iaf filmat allt vi ska. :P På vägen hem blev det såklart drive in Mcdonkan. ;) ha ha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback