Ingen rubrik..



En ny vecka har börjat! ;) Denna dagen har bara varit bra! =)


Jobbat mellan 7-13 idag så det var bara chill... Bättre blev det när det var världens lugnaste på jobbet, hade kafferast i 2 timmar, fast samtidigt lite drygt.. :/ Har ALDRIG varit så lugnt innan... :P Men det blev massa skitsnack under den tiden iaf ;) hehe

Väl hemma blev det springa en runda, handla på prima (stamis där nu när man jobbar varje dag och ska ha mat med sig) sedan hem till pappa där vi åt glass ;P

Nu blir det chill framför datorn och tv:n! ;)  Idag har jag även fått mina riktigt läckra klänningar som jag har klickat hem på nätet ;) Så snygga! ;)














Nej nu ska jag slänga mig i soffan ;)

Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback