It´s all about the dress! ;D

Godkväll!

Nu är det redan fredag!!! ;D Tiden har verkligen gått snabbt! Dessa senaste dagarna har jag jobbat, i tisdes var jag och hela familjen hos mormor och grillade =) Trevligt! Annars igår var jag ledig och då var jag och Per i stan och fikade på fenix, gott! ;D Sedan hade vi filmkväll, tittade på italiens Wallander. =)

Ikväll har jag jobbat mellan 16-22, det gick bara bra och var rätt lugnt. Ska jobba imorgon så börjar 7.00. :/









Annars har jag klickat hem lite snygga kläder ;) he he me like! ;)
Kolla vilka söta klänningar de har på HM, jag kan inte bestämma mig vilken som är finast, den ljusrosa eller ljusblåa? Vad tycker ni? ;)
Tvyärr får dom inte in dom förrän oktober men den som väntar på någont gott.... ;) 










Och denna klänningen var riktigt snygg och metallic ;) Nelly.com



Så snyggt med jeansväst och paljettkjol ;) Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback