Jobb, stan och nattinatti =)

Goookväll!! Hoppas allt är bra med er! ;D Här är allt bara bra!

Idag har jag jobbat mellan 7-13 så det var lugnt, sedan blev det in till stan med Linda på en shoppingrunda! ;D Riktigt kul var det vännen! =) Massa snygga kläder man vill ha men tvyärr inga pengar :/ he he
Annars de senaste dagarna har jag sprungit/tränat, solat och igår kom Per en runda på kvällen, så det knallar på i hög tempo. ;D

Jag kan bara inte fatta att hela juni har snart gått, det känns faktiskt att sommaren börjar försvinna :/

Imorgon jobbar jag också mellan 7-13 så det e lugnt =) Sedan har jag inga speciella planer, får väl se vad som händer ;D He he.. 

Gonatt!!! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback