Onsdag!

Tjenixen!

De senaste dagarna har gått snabbt! :/ I måndes var jag, Sara och Hanna i stan och festade lite ;) Jag och Hanna tog tåget in vid 6 och så mötte vi upp Sara ;) Vi gick och åt på kinaresturang för vi var hungriga ;D he he
Sedan var det rix fm festivalen och den var riktigt bra med många bra artister! ;D

Har tyvärr inte så många bilder för dels har Sara längre armar än mig så hon stod för fotograferingen ;) Dels för att jag hade fullt upp med att dansa ;) ha ha  Sedan blev det en liten runda runt träffa lite olika folks och sist gick vi till name it, som var vår förfestkåk ;D Sara jobbar ju där så hon har nyckel! ;) Många trodde nog att vi var inbrottsstjuvar när de såg oss dansade vid skyltfönsten! ;D Ha Ha.. 
Sedan blev det mcDokan och sedan mötte vi upp Jens. =)

Igår blev det bara lugn dag med grillkväll. Idag ska jag jobba till 4.

Ha det bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback