Regn, Regn och regn men nu sol?!

Gud vad jag är TRÖTT! :O

Har ändå sovit nu för råkade göra det när jag läste lite :/  Fattar inte hur jag kan va så trött men det är kanske för jag inte har hunnit vila upp mig någonting i veckan :S Ussch!!!!

Nu har det blivit lite sol ju, när jag somnade så var det massa regn och inatt regnade det ju hela natten. Vaknade flera gånger av åskan och regnet.
Jag har även haft skallevärk hela dagen men det beror nog på att det är åska i luften :O

Filmen igår var väldigt bra, riktigt rolig och sorglig! Visst man kan aldrig jämföra böckerna med filmerna för jag tycker att böckerna slår ut filmerna direkt då, men filmen var riktigt bra gjord! ;D He he

Usch nej vad trött jag är, (om ni förstår någonting av mitt gagg nu så är det ju bara bra) ska straxt dra nu så hinner inte vila, ska till pappa som bjuder på middag =)

Ha en toppendag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback