When it was good

Vad skönt det är att bara vara ledig och inte göra någonting.. ;D Eller ja inte för länge för då blir jag för rastlös ;D Ha ha.. Idag har jag mått sådär, skallevärk och rätt trött :S Men har iaf sprungit en runda idag, sedan har jag haft lite filmmys och kollat på natt på museum 2, eller vad den nu heter :P Det var rätt okej =)

Imorgon ska jag jobba mellan 7-15. Ska börja på ett nytt schema och ställe så hoppas det går bra :) Lite nervös är jag faktiskt, men det går nog bra. 

  






Bara älskar denna låten: When it was good


When it was good
We were sitting on the top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback