Helgen!! =)

Har solat även idag! Skönt som faaan! =)





Fast har nog bränt mig lite, blivit lite röd men det lägger sig tills imorgon! =)
Idag har jag gosat med lilla mille och gått en lååång runda med han ^^ Annars har jag fan bara solat.. :O Men man får passa på medan man kan, sedan nästa vecka jobba jag väldigt mycket :S Börjar kl 7 varje dag med så får passa på att vila upp mig ;) (eller säger man vila ut sig? ) :S hehe

Igår var jag och Per på bio i stan ;) Vi såg filmen "the proposal" och den var väldigt bra och rolig!.. he he värt att se! ;) Imorse fick jag upp väääldigt tidigt eftersom Per började jobba 7, så var helt väck när jag skulle köra hem.. Blev kudden direkt när jag kom hem.. hehe nice! =)


Nej vad jag är sugen på glass, tror faktiskt jag ska göra milkshake nu! ;D Mumba! =)






Har förresten även idag fixat till mina naglar lite snabbt, tycker dom e fina! ^^


Mina sommarnaglar ;D Rosa och blommor! 


Skriver nog lite senare igen för blir hemmakväll och lördagsmys! ;)
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback