Massa jobb och sol! ;)

Godmorgon! Sol idag med så nu blir jag glad! =) hehe

Har haft fullt upp på sista tiden med jobb. Har jobbat kväll både igår och i onsdes ^^ I onsdes var det rätt lungt så det var rätt skönt, så slipper det snurra runt tusen saker i huvudet. ^^ Men så igår var det tyvärr tvärtom! :O

För det första: på första ronden fick vi dubbelt upp för en av personalen blev sjuk och gick hem så vi fick ta hennes jobb med samtidigt! :O Stressigt värre, sedan på rond två hade dom fortfarande inte hittat något ersättare på "extraronden" som jobbar helt själv så jag tog det fast jag bara gått bredvid 2 dagar, men det gick bara superbra! =) haha  Fast vi hade många larm igår :S Så det blev en riktigt stressad kväll igår! Jag är iaf stolt över mig själv som klarade av det helt själv! =)Mohaha =)
 
Annars igår var jag och Linda i stan och shoppade los ;D he he. Det var riktigt kul och tiden gick jättesnabbt! ;) Men hann med att köpa litegrann ändå: blev en riktigt söt bikini, snygga smycken, massa sexiga underkläder och massa krams till håret! ;D Nice!

Idag har jag ingen aning vad som händer?! :O


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback