Sista riktiga skoldag!

Wiiiii huuuu ;)

Precis kommit hem, har soooolat ;) Riktigt varmt var det, och brunare blev jag.. he he ;)  

Annars idag har jag varit i skolan, rätt onödiga lektioner, jag och tesse skippade de två sista lektionerna med för vi orkade inte.. hehe ;) Typiskt oss! ;) 
Tänkte först sola eller hitta på något kul, men jag var helt döööd när jag kom hem, trött och det kändes konstigt. :/ 
Så när jag kom hem, tog jag en bra bok och bäddade ner mig i min säng. Kan lova att jag inte läste många sidor förrän jag sov som en stock ;) hehe Det var som jag hade blivit bangad med en stor träklubba i huvudet, så trött var jag. ;) Menmen nu är jag pigg igen! ;) Har även varit ute och gått en lång runda med mammi och milton ;)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, fixa mina naglar och sedan blir det filmmys med min lilla mamma ;)

Ha en bra kväll, skriver nog lite senare igen!




Förresten idag har det varit sista riktiga skoldag! Wiiihuu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback