Sjuk sjuk sjuk

Godmorgon!  Har varit uppe några timmar nu, vaknade vid 8 för kan inte sova när jag är sjuk :( Min näsa är så täppt att jag knappt kan andas när jag sover, fast är riktigt trött nu :(

Hoppas allt är bra med er iaf och att ni inte är sjuka!! :D

Jag lovar, att vara sjuk måste vara en av de värsta sakerna som finns :( Usch jag blir så deppig eller arg för det är så jobbigt och bättre blir det inte av att man ser ut som ett vandrande lik ;P ha ha Tycker lite synd om min familj som får dras med mig när jag är sjuk.. haha

Men det börja bli bättre nu, fast fortfarande väldigt jobbigt så ska försöka vila upp mig hela denna dagen, så kanske kanske är jag frisk imorgon! Hoppas! =)

Godnatt! =)


Lilla Nellie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv om allt du vill och tycker om, rätt skönt att bara skriva av sig ibland ;) hehe

Tycker vi får hitta på något snart gumman!

Kramar

2009-06-18 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback