Studenten!

FÖR IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!!! ;) ;) Ska bli sjukt nice och helt underbart! ;) hihihi ;) Kan inte tro att dessa 3 åren har gått så snabbt! Helt sjuk egentligen när man tänker efter! ;D
Idag efter att festat dygnet runt, har jag haft en festfri-dag idag ;) haha fy fan vad trött jag är, det tar väldigt mycket på krafterna att festa varje dag! 
Men har tvyärr haft fullt upp idag! Fixat tusen saker (känns det iaf som) inför studenten/ balen. Har varit i stan och hämtat min balklänning ;) Nu ikväll har jag vrit hos Anna och hon har fixat mina naglar ;) De blev supersnygga! Gillar dom väldigt mycket! ;) Fick dom i studentpresent, så snällt av henne ^^ hihi

Nej nu ska jag sova snart, ska upp tidigt imorn ;) hehe

Puss 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback