Here I go again

Ett tag sedan nu, I know!

Har verkligen inte hunnit och nu på sista tiden har jag inte orkat. Men ska iaf berätta lit snabbt vad jag har haft för mig:

I fredes var det studenten, helt sjukt underbart! Hade riktigt kul med mina vänner <3 I lördes blev det vilodag efter en hårt festande vecka. I söndes var det balen vilket var riktigt kul och spännande ;) Ett minne för livet! <3 I måndes blev det vilodag igen fast var även hos David och Therese och kollade på lilla Nellie <3 Så söt hon e! <3 Igår blev jag tyvärr riktigt jävla sjuk :( Känner mig helt död, har blivit jätteförkyld och hög feber :( :( Usch fy fan vad jag HATAR att vara sjuk! :( ( :(
Man kan inte göra något heller, kan bara sitta och glo, ingen att prata med och ingen man kan hitta på något med :( :( :( nej usch :( :( 

Nu ska jag lägga mig IGEN!:( Bye bye hörs när jag är en levande människa igen!


Kommentarer
Postat av: Lindizen

hej vännen=)



gud vad bra bild.Är det Rebecca som tagit den med sin kamera? Vad fin du var i klänningen förresten vännen=)



Hoppas du snart kryar på dig



Kramisar

2009-06-17 @ 23:07:39
Postat av: Ellinor

Tack vännen! =) hihi ja det är med rebeccas kamera! hihi tycker du med ska fixa en blogg gumman! <3



Ha det bäst!

2009-06-18 @ 11:35:11
Postat av: Lindizen

har funderat på det men jag har ju så dålig fantasi,vet inte riktigt vad jag kan skriva om eller vad den ska heta så fall=)



kramisar

2009-06-18 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback