Halkan!

Det har inte hänt så mycket de sista dagarna, rätt mycket att plugga på så det har tvyärr blivit mycket sånt. :( skittråkigt men jaja det måste ju göras.

Idag har iaf jag gjort halkan och som alla andra säger: DET VAR SKITKUL! Haha så grym känsla att köra själv för en gång skull och sen att man får köra runt och glida/ snurra runt är riktigt kul fast såklart på ett läskigt sätt ;) haha

Ikväll ska jag till min älskling, har ledig dag imorgon så ska sova över hos honom. ;) Det är ju sista dagen innan han drar ut i lumpen igen så vi ska nog bara mysa ikväll <3

Tänkte inte skiva specieltt mer för nu ska jag äta något gott, hoppa in i badet och plugga lite.

Ha det bra!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback