Ice cream

Jag vet, ett tag sedan jag skrev.

 Men ibland hinner man helt enkelt inte.. :P hehe
Kan bara skriva några rader för ska snart ha körlektion så tänkte skriva lite för att fördriva tiden lite. ^^
Helgen har varit kanon. Vatt hos älsk både fredagen och lördagen. Vi har roat oss med; massa mys, film, godis och till stan en runda där vi kollade runt lite o fikade. Igår övningskörde jag och pluggade. typisk söndag


Idag har jag haft natur, spanska, svenska och nu har jag slutat för har inte de två sista lektionerna. ^^ så skönt! Men tyvärr kan jag ju inte hem riktigt än för ska köra. Egentligen skulle jag haft lektion om några timmar men som tur va gick det att ändra! =)


Idag ska jag annars övningsköra med pappi. Annars blir det plugg.
Just nu är jag så himla sugen på glass ;)

Nej nu får jag bege mig. Ha det bäääääst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback