Måndagen har varit lååååååååång!

Då har även måndag börjat gå mot sitt slut...

Rätt jobbig dag i skolan med massa lektioner. På naturen skulle vi ta våra blodprover så då fick jag offra mig ;D  Men tesse stack och stack mig men det gick ändå inte. :S Men tillslut gick det.. haha Har A+ i blodgrupp om ni ville veta det.. ;D

Sen hade jag spanska där jag och Jehona jobbade med våra "gubbar" som vi ska redovisa på spanska, haha ni skulle sett jehona, det hördes som hon hade svalt en spansk ordbok, ja inte bokstavligen, men varje ord kunde hon på spanska.. ;) Mo Ha Ha   
Sen hade vi tråkig svenska, projektarbete, småföretagande och tillslut media! Efter skolan hade jag direkt körlektion sen efter det övningskörde jag med pappa. Så är väldigt trött nu kan man ju lätt säga :O usch och jag hinner inte slappa så mycket ikväll heller, har dundermycket att plugga på. :S Usch!

Bara ca 2,5 månader kvar till studenten *håll ut* ;P

Men ska iaf ta det lugnt nu, sen ska jag försöka hinna med lite plugg ikväll..

Nej nu tänkte jag slänga mig framför tv:n en stund, förrhoppningsvis sova en stund ^^




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback