Onsdag!

Då var det lilllördag ;) Alltså onsdag :P

Just nu sitter jag i skolan och har slutat och väntar på min körlektion som börjar halv 2. ;) Jag har märkt att jag nästan alltid skriver här när jag sitter i skolan men tvyärr hinner man inte göra det hemma nu :P Dels får vår dator spratt hela tiden ;)

Idag har jag haft profektatarbete där vår dator fuckade sig hela tiden men det fixade sig tillslut =) Sen svenska. Vi skulle ha redovisning muntligt på nationella och var tvungna att kunna det utantill... Det var riktigt svårt att komma ihåg ett helt jävla tal utantill, men värre blev det! När vi satt och väntade på vår lärare i det kom han och berättade att vi skulle vara aulan istället så det blev plötsligt riktigt seriöst! Ghhaa men det gick iaf bra ändå fast jag knappt övat. ;) haha
Annars har jag bara kört en runda med pappa nyss. ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga på bildprovet. 

Ha det bra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback