TISDAG

Då var denna dag avklarad!

Tisdagen har varit lång och tråkig. Började med dryg mattelektion på 2 timmar,  sedan svenska, klassråd i 1 minut, psykologi och spanska. På spanskan skulle vi ha muntlig redovisning i 10 minuter och ja på spanska! ;) Men det roliga va att det bara var jag och Jehona <3 haha så vi fick redovisa för varandra + vår lärare med såklart! ;P Lätt match tyckte vi men inte alls! Efteråt tog vår lärare våra papper och sen frågade hon ut oss i minsta lilla detalj för att hon verkligen skulle vara säker på att vi visste vad vi hade snackat om. På spanska med! haha jojo men det lät säkert komiskt.. ;) 
Annars planerade vi lite om helgen och nästa helg. =) Snart lov ju!!! Längtar!!! 
För den delen har jag fått jobb i sommar så blev glad över det =)

Imorgon har vi svenska uppsats nationella i 5 timmar! :O Men lugn, jag har redan köpt godis som jag kan roa mig med under de 5 timmarna..
hehe Efter det ska vi i min grupp stanna kvar tills vår film är helt färdigt, så jag är inte hemma imorn förrän då. :S Man ska verkligen stressa ut sig helt innan lovet.. 

Nu tänkte jag lägga mig snart! Godnatt   



Villa ha dessa kläder i min gaderob imorgon när jag vaknar ;) Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback