Close up

Ett tag sedan jag skrev nu.. Tiden går så snabbt hela tiden. Helgen har ju bara sprungit iväg. :P
Det har varit riktigt skönt med helg, har varit med min älskling. <3 Haft det mysigt med både filmkväll, fika på böckmans och så i lördes så gick vi en lång runda och hade picknic ute ;) Så fint och faktiskt lite varmt va det! hehe 
Fast jag höll på ramla ner från ett stenras men som tur va fanns älsk där och fångade upp mig ett antal gånger ;D <3 

Idag har jag även tränat. ^^ Ikväll blir det bara att slappa, kolla på beckfilmen kanske. Ska kanske även övningsköra snart om jag hinner.

Helgen gå riktigt snabbt och jag hoppas denna veckan går snabbt för längtar rejält till helgen... Mohahah ;)




Life is a mystery
And no one knows what's to come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback