Helgen!

Hej hopp! Åter söndag ;P

Helgen ska alltid gå i megafart :P Men fredagen var ju den bästa! <3 Lördagen spenderade jag i skolan, (jag vet inte vad fan jag tänkte på när jag anmälde mig :O! ) och gjorde högskoleprovet. Det var riktigt svårt och satt och gjorde prov mellan 8 - 4.30.. Dött värre! :S :S Men skönt att ha det avklarat!
Så tvyärr känns inte min helg så lång utan bara som man varit ledig en dag.. :S På kvällen så körde jag hem till rille där det var partaj, carro kom sedan med så det var bara kul ;)
Vaknade upp hemma hos älsk som är så söööt när han sover <3 Sen hem för har inte pluggat någonting ihelgen så måste verkligen göra det idag, och vad händer; jo så klart somnade man i sådär två timmar så nyss vaknat. :P Skönt men nu har jag ännu mindre tid.. Usch all denna stress och press. :S

Nej nu ska jag plugga :(

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback