A dream of a white dress

Sitter vid min kära dator och försöker skriva på bokredovisningen på boken "Fosterbarn". 

Idag har jag varit i skolan mellan 8-4. Jag hade natur, spanska, svenska, småföretagande och media. Rätt många lektion alltså. :/ Men jag fick reda på att alla mina lektioner imorgon är inställda så är ledig imorgon!!! ;) ha ha Riktigt skönt! ;)

Så imorgon ska jag sova ut, så skönt det ska bli! ;P  Sedan ska jag springa en runda, plugga småföretagande och skriva på bokredovisningen. Sedan blir det nog bara chill på kvällen. ^^  
Har ju prov i småföretagande på onsdag så måste tyvärr plugga på det.. menmen. :/

Annars idag när jag kom hem, sov jag först en timme för var riktigt trött. Sedan har jag varit ute och sprungit en runda och nu tänkte jag då plugga lite innan det blir tv:n. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback