Ballottning

Då var det helg för min del ;) hehe ingen skola imorn eller fredag, skönt värre. :P

Fan vad det regnade och åskade imorse, men har j varit jättefint väder annars idag ^^
Har varit i skolan idag vilket bestod av: projektet, hela klassen pratade med rektorn och 2 lärare om det som har hänt, sedan var det ballottningen.. ha ha alla var riktigt nervösa men det var kul, jag ska gå med Rasmus Svensson i bygg så det är lugnt. ^^
Nu är det inte många dagar kvar, har nedräkning nu till studenten och balen =)

Annars har jag varit hos min faster och vi har ätit middag där. Kom precis hem nu, blir nog ut o gå en runda, sedan en bra film. :Å
Imorgon ska jag till Tesse, vi måste tyvärr filma vår dokumentärfilm med. Har inte ens börjat på den, och den ska vara färdig nästa vecka så vi ligger illa till :O Oops! :O




Ha en toppenkväll!

Förresten, ska köpa någon av dessa skorna, men tycker både är lika snygga, de är lite Sex and The City- inspirerade, riktigt läckra! Men frågan är: De rosa eller de benvita? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback