Let the nails speak ;)

Vad det är tråkigt med matte, usch försökt plugga lite men nu orkar jag inte mer, jag får helt enkelt hoppas på att jag har tur imorn. ^^ he he
Annars idag kom jag ju hem vid kl 4. Sedan var jag ute och sprang en lååång runda, sedan hem till min faster på middag och tillslut hem. Så har inte hunnit plugga så speciellt mycket.. ;P
Nu blir det lite tv-burken sedan natti natti ;)





- It´s all about the nails ;)



Kvar av helvetet:  ^^

Naturredovisning
Spanska prov läsning
Spanska prov hör
Spanska prov prata
Spanska prov skriv
Matteprov kursprov C
Psykologiredovisning
Småföretagandeprojektet klart
Bildprov konst
Rita alla bilder
Dokumentärfilmen helt klar
Radiorogrammet helt klart
Ljudmedian helt klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback