Prom dress number one!

Idag har jag och mamma hämtat min balklänning ^^ Ååå im in loove <3 hihi Den passade bra förutom att den behövs sy upp ca 5 cm på längden. =) Men det är lätt att fixa så jag är glad! ;)

Annars idag började jag skolan 10 med matte, sedan var det spanska. Jag hade 2 spanskaprov idag :0 Usch ena var riktigt svåra för det var hör, och spanjoner pratar riiiiktigt snabbt så hörde inte ett smack vad de sa. :S Menmen
Sedan hade jag media där vi ligger lååångt back :S Sedan hämtade mamma mig och vi körde till vinslöv och my dress ^^

Kom hem vid 5-tiden, har pluggat på bildprovet jag ska ha imorn. Ska fortsätta med det nu när jag har skrivit klart här ^^ Måste även hinna rita klart bilderna till imorn :) Så det består resten av min kväll av ;)

Imorgon är det fredag vilket består av :
08.20- bild
10.00 - media
Sedan måste jag fixa present till Linda och mammi ;)


Men nu ska jag plugga vidare, skriver kanske lite senare igen ;)

Lot´s of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback