Sjuk, sjuk, tisdag!

Då var det tisdag kväll ;) Har faktiskt precis gjort milkshake ;) Ååå så gott ^^ thihi Var evigheter sen jag åt/drack  ( vad säger man?) det! ;)

Idag har varit en sjukt konstig dag... ... ..

Vår klass har blivit polisförhörd eftersom det har hänt massa struliga saker med en i vår klass. Hände på klassfesten, det dåliga är att nu blir alla vi indragna. :/ shit säger jag bara :(
Annars har jag varit ute och sprugit en runda när jag kom hem efter skolan. Sedan hem till min faster med familjen =D

Imorgon börjar jag 10, slutar 2. Det är ju ballottning med imorgon, hehe undrar vilken jag får gå med. :P

Nu ska jag sova ;) Nattii ;)



Denna hade inte varit fel att drömma om, Mmm! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback