Skolan

Tjhoooo!

Har slutat skolan nu och väntar på bussen hem som går 20 i 3. Idag har jag haft svenska som var drygare än någonsin, klassråd och psykologi. Tråkigt värre!

Igår var jag ju inte i skolan för mådde inte alls bra och höll på att svimma, igen. :O :S :S Usch det är en hemsk känsla varje gång det händer. :/ Så igår tog jag det bara lugnt och vilade mest. Inte för att det hjälpte så mycket för är lika trött ändå. :/

När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och så måste jag förberedda mig för vårt muntliga redovisning på projektarbetet som vi ska ha imorgon. Vi ska vara först ut med. Men det går säkert bara bra. =) Jag måste även fortsätta läsa på min svenskabok. Har typ 100 sidor kvar nu..

Usch vilket väder det har varit idag, bara massa regn. :/ Känns alltid så tråkigt när det regnar. Vill ju ha sol just nu!
Sol, sommar & en Ben & Jerry-glass. ;) Ha ha det behövs inte mer för att vara glad. ;)



Förresten dagens horoskop:

- Du har ett stort behov av fysisk aktivitet. Helst vill du göra flera olika saker samtidigt, och du är väldigt effektiv.

Det stämmer nog rätt bra eftersom jag har tusen olika saker att fixa, både roliga och tråkiga. 

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback