Söndag

Det har varit en underbar helg! ^^

Har tillbringat den med älskling och familjen <3. Ifredes drog jag hem till älsk och vi hade det mysigt ^^ Sedan på lördagen åkte vi hem till mig för vi var bjudna på kalas hos Linda som fyller år ;) Grattis vännen! <3 Det var trevligt och på kvällen spenderade vi vår tid nere vid korsholmen där vi solade, varmt som tusan även på kvällen! :O hehe Sedan blev det mys ute med go musik ^^ Idag gick jag och älsk upp rätt tidigt, körde och köte god mat och fika, sedan körde vi ner till korsholmen där vi åt god frukost samtidigt som vi solade ^^ 
Riktigt varmt är det nu ^^ I looove it <3 he he Inte kallt heller i vattnet ^^ thihi 

Annars ikväll har mamma haft lite kalas eller firat eftersom det är morsdag <3 Så då har hela familjen varit samlad och ätit god mat och efterrätt ^^
Jag har även pluggat lite, extremt lite.. (haha). Det är ju sista dagen imorgon om man säger så ^^ Gud vad jag längtar till studenten och ja balen. ;) Dessa veckorna kommer bli bästa ever! <3 Sedan är det sommar vilket kommer bli toppen! Sedan drar vi finally till Italien där våra äventyr väntar.. ha ha ha ha 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback