Tisdag

Då var det tisdag ^^

Idag hade jag j matteprovet och det var väääldigt svårt kan jag lätt säga. :/ Sedan hade jag psykologi och där redovisade vi vårt arbete. Sedan slutade jag så var hemma redan 2 ;) gött
Imorgon har jag sovmorgon till 10 sedan blir det småföretagande, svenska och natur ^^ 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, älskling kommer nog tror jag ^^



Haha tänk att bo så! ;P nice ;)


Kvar av helvetet:  ^^

Naturredovisning
Spanska prov läsning
Spanska prov hör
Spanska prov prata
Spanska prov skriv
Matteprov kursprov C
Psykologiredovisning
Småföretagandeprojektet klart
Bildprov konst
Rita alla bilder
Dokumentärfilmen helt klar
Radiorogrammet helt klart
Ljudmedian helt klar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback