Tisdag!

Tjingeling! ;)

Så skönt det var idag att vara ledig, det behövde jag verkligen! Vaknade rätt tidigt ändå, vid 10-tiden, så först åt jag frukost sedan var jag ute i skogen och sprang en runda! Lika skönt som alltid! hehe Sedan solade jag ute lite och läste färdigt en bok, riktigt spännande va den! hehe
Annars idag har jag skrivit på bok-r och pluggat småföretagande. Ska plugga lite till ikväll tänkte jag, men just nu pallar jag inte. :/ Usch vi har verkligen väldigt mycket att göra nu dessa sista veckorna så det är väl bara till att kämpa på. :P

Imorgon är det skola igen då, går mellan 10-1 så det är rätt lungt. ^^ Ska sola efter skolan sedan blir det nog rätt lugnt. Ingen anning än faktiskt. :O

Nej nu ska fortsätta att plugga! :Å hehe


Choklad är en tjejs bästa vän förrutom diamanter och kläder då förstås. ;) he he! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback