Torsdag

Godkväll ;P

Fredag imorgon vilket betyder helg! Ska bli riktigt skönt ^^ På lördag blir det ju klassfest. ;) Nice!
Vet nästan 100 % på vad jag ska va nu, men ska kolla upp en sak imorn först. :P

Annars idag har jag varit i skolan, hade natur, matte, spanska och media. :P bläääää ha ha
Sedan direkt efter skolan cyklade jag hem till pappa och skulle jobba hos honom, fick måla jättemånga fönsterluckor ;P Sedan efter några timmar drog jag hemåt, sprang en runda, pluggat och ritat... puh! En lång dag! :O

Förresten idag när jag kom hem hade mamma bakat kaka, såklart slängde jag mig direkt på den.. ha ha mums fillebaba
Imorgon blir det först bild sedan media där tesse och jag ska filma så är hemma hos tesse vid 10. ;P


Förresten har vi äntligen bokat vår resa nu, till Lido de Jesolo i Italien i 2 veckor. Blir jag, Tesse, Simone och Sofie. ^^ Kommer bli sjukt kul! Massa fest, shopping, sol, god mat, drinkar och äventyr. Kan det bli bättre? ;) ha ha


Venedig, som vi  också ska till ^^ Så fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback