Now you know

Godkväll!

Då har även denna helgen passerat. ;)


Just nu har jag precis kollat lite på film med mamma. ^^ Blir nog sängen snart för är väldigt trött, så det ska bli skönt att krypa ner under mitt varma täcke. ^^

Skola imorgon mellan 8-16, riktigt tråkig, och när jag kommer hem blir det plugg eftersom jag har både prov och inlämningar denna veckan. :/ Usch längtar redan till helgen.. haha Längtar även tills jag får min klänning och det andra jag beställde från internet snart, blir nog i veckan nån dag. ;) Wihhooo!   he he

Helgen har iaf varit väldigt bra! Har spenderat hela helgen med älskling. I fredes åkte jag till honom och först fikade vi, sedan blev det filmmys. I lördes köpte vi Ben & Jerry-glass och körde ner till sjön och åt den där eftersom det var så fint och varmt väder. ^^ Riktigt fint var det där, man kunde lätt tro att det var en sommardag mitt i juli. :P 

Sedan när vi kom hem sköt vi med luftgevär men först fick älskling lära mig att sjuta eftersom jag aldrig knappt har rört ett luftgevär innan. :P ha ha Men det gick rätt bra, fick faktiskt en 9:a vilket är väldigt bra så jag är nöjd. ^^ Ha ha visst älskling fick hur många 10:or som helst, men det nämner vi inte. ;P hihihi   

På kvällen blev det Robinsson och sedan filmen Se upp för dårrarna som vi redan hade sett innan, på vår första date nämligen. Så vi ville se den igen. thihi ;P <3 

Och så var det söndag tillslut, har skrivit på bokredovsningen lite och pluggat lite med.
Annars har jag bara tagit det lugnt. Älskling var här en runda innan han åkte till lumpen igen, han ska vara där hela 3 veckor nu så det är riktigt tråkigt. :/ 

Nej nu har jag skrivit av mig lite så ska krypa ner i min säng och nana.. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback