Onsdag kväll

Gokväll på er!

Tänkte skriva några rader. Har märkt att jag skriver rätt mycket i min blogg på sista tiden, men på ett sätt tror jag det är bra för då får man ut sig saker och känslor. Man rensar liksom hela kroppen, låter rätt wierd menmen ;) ha ha 
Ikväll har jag hunnit med att läsa rätt mycket, gått en runda, städat, sytt ett par shorts ( alltså av ett par vita jeans som jag knappt har använt :O ) och tv-slappat ;P

Imorgon går jag mellan 8-3 i skolan, sedan blir det kanske till stan med T på lite ärende, men får se imorn hur det blir. ;)
Snart helg, längtar riktigt mycket! Ska bli så skönt, fattas bara sol och värme och min P <3. ^^

 Men nu ska jag fortsätta läsa min bok. Rätt spännande nu faktiskt. Handlar om en svart flicka som blir slagen och lämnad av sina föräldrar. Ingen vill ha henne vart hon än hamnar. :( Rätt sorglig faktiskt eftersom det är en sann historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback