Eyes that never lie

Gomorgon!

Usch skallevärk idag, så jobbigt för det dunkar i hela huvudet... blä blä blä :/ Kanske beror på att det är åska i luften :/ Hoppas det går väck snart för ska till tesse senare och filma till vår dokumentär.


Igår vaknade jag tidigt, sedan ute och sprang en runda, solade och på kvällen grillade med familjen. ^^ Mysigt ^^
Annars har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt och kollat på film :) 
Har  förresten fortfarande inte bestämt vilka skor jag ska köpa av de rosa eller vita.. hrm, jag fick reda på nu att de vita inte är benvita, utan mer gråa/champangefärg.. Tänkte ju ha dem till studenten så blir osäker nu vilka som blir bäst.. ;) hehe ;) 

Saknar min baby, ska träffa han i helgen ^^ Vi tänkte dra till marknaden, Holje imorn iaf, sedan på kvällen blir det party ;) Förförfest hos Anna, sedan förfest hos Erika och sedan utgång ^^ Ska bli kul! ;) he he   

 

All my life I waited
Thinking I would never fly
Then you looked and saw my wings
With your eyes that never lie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback