Regn regn och åter regn idag... :O

Hemma igen nu ^^ Idag har jag varit i skolan, vi hade ju vår redovisning i projektarbetet. Vi var först ut och vi hade mer tid än alla andra för att vi skulle också visa hela vår film som är runt 20 min. Men det gick kanonbra, inga problem. ;)
Sen fick man lyssna på alla andra som tog ca 3 timmar till. Sedan blev det hemåt, var hemma redan kl 1. ^^

Halv 4 var jag på jobbintervju och fick det så det var riktigt nice ;) Sedan har jag bara slappat, ska läsa i min bok nu tänkte jag. Sedan ska jag försöka hinna med att städa mitt rum, ut och gå en runda kanske om det inte regnar... På tal om det, fy fan vad det har regnat och blåsigt idag! :O Usch, hatar regn. :/

Ha en bra kväll :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback