plugg är tråkigt..

Just nu håller jag på att plugga spanska eftersom jag ska ha två spanskaprov imorgon. :/ puh! Som ni förstår av min lista har jag fortfarande kvar rätt mycket: 3 spanskaprov, bildprov, dokumentärfilmen klar, rita klart alla bilder m.m.
Så ska även försöka göra något av det andra med ikväll ^^

Idag hade jag sovmorgon till 10 vilket var skönt ^^ Sedan hade vi småföretagande, 5 min på svenskan och redovisning i naturen. Så rätt slapp dag ^^ När jag kom hem var jag ute och sprang en runda, skönt men otur nog började det ösregna när jag hade sprungit ungefär hälften så blev så blöt att det såg ut som att jag lika gärna kunde ha simmat med kläderna på. ^^ ha ha
Sedan har jag även sovit lite, var rätt trött efter min regnrunda ^^ he he Annars har jag inte gjort så mycket mer. 

Imorgon börjar jag 10 och har först matte några min, lönt(?) sedan spanska och media. Jag och mamma ska hämta min balklänning efter skolan. ^^ Längtar! ;)

Ha det bra!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback