Sunny days

Vilken helg det har varit! ;) ;) Har inte haft tid att skriva så får göra det nu :P 

Hela helgen har varit underbar!

I torsdes var jag med mina snäckisar Tesse och Simone  i malmö hela dagen och kvällen. Vi var ju på det nya köpcentrumet Entré och fatta vad lyxigt det va ;D Kan lätt säga att det var en dröm för en shopaholic som mej! Mo ha ha ;P
Tog ju såklart tåget till malmö sedan fick vi ta buss ca 10 min eftersom entré ligger lite utanför malmö. Fan vad fort bussarna kör i malmö! :O haha blev nästan åksjuk. :P
Sedan blev det shopping, äta glass, och chilla hela dagen. Framåt kvällen åt vi på en italiensk restaurang! ;) Riktigt god pizza! haha hungrig var man efter att ha gått runt flera timmar så en hel pizza fick man ner. :P
Blir garanterat att vi åker dit flera gånger!!!

Ja och i fredes var det ju första maj så självklart såg man förstamaj-tåget hemma hos farmor, jag har gjort det ända sedan jag var liten... Inte för att det är så många nu för tiden. menmen :P 
Sedan vaxade jag papaas bil, jobbigt värre. :S På kvällen åkte jag hem till älskling där de hade grillmys. ^^ Så skönt att träffa min älsk igen <3 Hade jättemysigt! 
Lördagen var vi först i stan och gick runt lite på stan och åt på trendie. ^^ Jag åt en vääääldigt stor glass och den var väääldigt god! :P
Sen när vi kom hem solade vi i hans trädgård och tog det chill. På kvällen bestämde vi oss för att slutligen gå på bion: "män som hatar kvinnor". En riktigt bra och spännande film men samtidigt rätt hemsk. 

Och så var det redan söndag igen :O Tänk vad dessa fyra dagar har gått snabbt :O Men det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt! 

Idag har jag läst på min bok som jag har i svenskan och gått en runda med T till korsholmen och runt. ^^ 
Nu tänkte jag se filmen "Never been kissed" som går på 3:an kl 9. Har sett den innan, men den är riktigt rolig så vill se den igen ^^

Ha en fin kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback