Fredagen den 13!

Fredagen den 13:de idag!!!! ÅÅÅ spoooooky ;)

Jag har inte haft så otur idag som man kan tro eftersom det e fredagen den 13:de idag! Men jag tror inte så mycket på det där att man ska ha massa otur just den dagen, aldrig funkat för mig iaf.. menmen får väl se, dagen är inte över än. ;)
Kanske ramla över ett bananskal nu när jag ska ut o gå eller nåt.. Who knows?! hehe

Ska ut o gå en runda med Josse bunny om en stund! Vi två och Sara skulle egentligen fikat idag på böckmans men vi ska ta det nästa vecka istället så då får jag o J ut o gå istället ;) hehe Lite motion är alltid bra!

Annars har jag varit hos Per de senaste dagarna, blev lite myskväll och igår körde vi runt och kollade lite möbler o sådna saker eftersom han ska flytta til lägenhet ;) Gud vad massa snygga inredningsaker det finns ;) Man vill ju nästan ha 100 rum istället för 1, bara för man vill inreda det ;) hehe

Ikväll blir det bara myskväll, ska jobba hela helgen! Imorgon är det delad tur, 7-22. Och på söndag- 7-16.30 Så måste ju vila upp mig inför jobbhelgen =( bläää men det är ju ett måst om man vill ha pengar :P

XOXO // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback