Helgenhelgen ;)


(Halsband & väska från England, Klänningen fick jag av älsk i födelsedagspresent, så snälla han!! <333)

Heeeej! Helgen har varit riktigt rolig! ;)

I fredes var jag först inne i stan och shoppade lite ;) Ååå de är alltid så mycket fint man vill köpa, men tvyärr får man ju behärska sig själv lite :/ hehe
Sedan när jag kom hem dukade jag fram lite tårta och massa kakor för Josse och Sara kom för att fira lite ;) Alltid lika trevligt att träffas för att ha kul och bara snacka ;) På kvällen blev det lite hemmamys med idol o så ;)

Igår blev det då fest för Saxson som hade 1-årsdag! Mycket roligt hade vi ;) hehe Sedan blev det utgång till Grand där det var rätt nice drag ;) Längtar ju redan tills det blir 2års-festen ;) hehe

Idag har det varit slappedag, jag o älsk var inte hemma förrän ca 4 så det kan man ju förstå om man är lite trött idag :P Har även varit hemma hos far min som bjudit på middag o så ;) 

Bjuder på lite bilder från igår, resten kommer upp på facebook inom den närmaste tiden ;)

              



 
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback