Jag drömmer om att vara med dig för evigt....

Hemkommen från bion nu, Såg New Moon med mamma ;) Gud vad bra den var!!! Minst lika bra som 1:an. =)
Nu dreglar man både för Edward och Jacob jue, haha ;)

Nästan som man är sugen att läsa böckerna igen! :O
Undrar när 3:an kan tänkas vara färdig????! :O :O :O

Nepp nu ska jag fortsätta ladda upp lite bilder, har ju massvis av bilder på min dator, massa fina minnen, så tänkte det var dags att framkalla dom så håller på att kolla upp vilka jag ska ha o så... Tar evigheter!!!! Rätt drygt menmen jag vill ju ha ut dom!!

Nu är jag pigg som bara den så ska nog inte lägga mig än på ett tag, ska ju inte upp tidigt imorn så det är nice de! ;)

Kisskiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback