Jobbat!

Godkvälll! Längesen nu men har fullt upp hela tiden tvyärr! :P hehe

Har precis kommit hem från jobbet, har haft delad tur vilket innebär 7-22 som vanligt :/ Jobbiga pass men det gick kanon som vanligt, och fullt upp som vanligt :O

Annars har helgen varit bara kanon, imorgon blir det sovmorgon!!! (Skööönt!) Sedan ska jag mysa med Josse lite, på Kvällen blir den efterlängtade filmen New Moon (Twilight 2) Med mamma!!!!

Wooow Jag kommer sitta och dregla över Edward och ja även Jacob nu när han e snyggare(!?) Haha

Har ju läst ut alla 4 Twilightböckerna, gjorde det på bara några veckor, de är ju så bra så man kan inte släppa dom.. :P


Night in London
Saknar London och England, ut på massa roliga äventyr och göra exakt vad man vill ;) Och såklart saknar jag min lilla snäckis som inte kommer hem förän efter jul =( Men vi ska ha kul när hon kommer hem ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback