ont =(

Usch kan knappt röra min arm. :/

Har ju varit och tagit sprutan mot svininfluensan idag. Kändes knappt någonting när jag fick sprutan och inte så värst efter några timmar heller, men nu kan jag knappt röra armen förrän det gör ont :( Usch hoppas bara jag kan sova inatt...
Menmen ska försöka att inte klaga för mycket..

Annars har det varit fullt upp idag! Tog ju först sprutan vid halv 2 sedan drog jag till stan med pappa, mamma, daniel & Linda. ;) Köpte lite småsaker o så ;) Efter det blev det kalas hos Therese som fyllde år idag, tevligt =)

Bion igår förresten var riktigt bra! Riktigt coolt med 3D, känns mer verkligt och känns som det hoppar ut från filmduken.. rätt coolt! ;)

Ha en bra kväll! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback