Stan med Linda ;)

Godmorgon! Ny dag idag med nya roligheter ;) he he

Ska ta tåget vid 1 in till stan och möta upp Linda för en shoppingrunda! ;) hihi Har ju lite ärende där så det är ju bra ;) Sedan på vägen hem ska jag köpa hem lite tyg så jag kan fortsätta sy igen ;)
Sedan om vi inte är för trötta av vår shopiingtur ska vi ner till simhallen och träna loss ;)
Så det är mina planer än så länge inför dagen ;) Kvällen har jag inte riktigt bestämt än så det får vi se ;)

Förresten sov jag inte så bra inatt! :S Har en tendens att vakna tidigt vid 6 tiden eftersom jag tror jobbet ska ringa in mig :S Det är det som är nackdelen med att vara timanställt, att de ringer in på morgonen oftast så man bara har 10 minuter på sig att komma dit! :O Och det är riktigt jobbigt när man är helt urvaken och väck :P 
Men konstigt nog ringde de inte idag (för en gång skull, de ringer ju alltid, alltid när man inte kan med) :P

Annars igår var jag, mamma, daniel och linda hos mormor och fikade lite ;) <3 Sedan på kvällen kom Josse för lite myskväll ;) Nice! hihi Ska träffas snart igen ;) 
 Nej nu ska jag börja klä på mig ;)
Ha de bra idag!!!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback