A way back into love..



Mitt hår ljusare, ännu mer i verkligheten än det ser ut :P Sammetslinne made by me ;)

Tjenixen!!! ;)

Här sitter jag och försöker reda ut vilka kurser jag vill gå och i vilken ordning jag allra helst vill ha ;P hehe Det är ju som sagt sista dagen att lämna in anmälan inför våren så tänkte göra det för att ha det som backup-plan ;) haha Faktiskt intressanta kurser som bild, webbdesign, grafiskt design och sådna saker ;)Annars idag har jag och Jossan varit hos Sara på fika och lite snack ;)
Trevligt! Vi ska göra det varje vecka nu! haha minst! ;)

Igår var jag hos frissan så nu är jag ett ljushuvud igen, blondare iaf ;) nicenice Sedan på kvällen kom älsk en runda på kvällen ;)

Imorgon blir det fest såklart, fast först lite jobb tvyärr :/ menmen det måste man ju med göra. Sedan blir det fest med Jossan och utgång till grand :P



Kommentarer
Postat av: wow

underbar rumpa ;)

2009-10-17 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback