England, en vecka kvar!!! :)

Sorry men har inte hunnit skriva på hela helgen så får göra det nu ;) hehe 
Allt är bara bra med mig, tvyärr lite trött idag men så kan det va ibland :)

Yes ska jag skriva ner vad jag har gjorde de senaste dagarna?! :O

I fredes blev det då fest med Jossan ;) Hade lite förförfest hemma hos henne sedan drog vi vidare på förfest hos sara och alla dom ;)
Det var riktigt roligt, (så roligt så deras matrumsbord gick sönder) hehe :O Sedan vidare till Grand där det blev lite drinkar och dans ^^ Eftersom jag skulle jobba dagen efter drog jag hem lite tidigare.. :/ 

Så nästa dag (lördag) fick jag upp i tid och iväg till jobbet hela dagen, sen blev det mest chill på kvällen. I söndes blev det jobb och träning ;)

Igår var det jobb sedan drog jag till Per, där kollade vi på filmen "Cry Wolf" lite skräck/thriller film.. ha ha riktigt bra faktiskt! Kolla på den vetja!

Idag drog jag och Per till stan där det blev lite fönstershopping och så blev jag bjuden på god mat på House of Bagels ;) Mycket gott! ;) hehe

Så det har hänt mycket skoj de senaste dagarna, ikväll har jag bara tagit det lugnt.. Har varit jättetrött hela dagen idag, fast det är ju inte så konstigt eftersom jag har jobbat fredag, lördag, söndag  o måndag, plus massa fest, träning och ut å fara.. :O Fatta inte själv hur jag orkar?!! :O



Ååå nu är det en vecka kvar till England!! ;) Yeah! Ni som inte vet så ska jag hälsa på Tesse den 27 oktober i England, hon är ju au pair där nu så det ska bli jättekul att träffas, var ju ett tag sedan hon åkte ;) 
Hon är ledig med så vi kan göra exakt vad vi vill! 
Vi ska såklart till London, sova på hotell där några dagar och se alla sevädigheter. Blir massa shopping, god mat och festa! ;)
Vi kommer då ha rejält kul! Längtar!! 


Nej nu ska jag kolla lite tv, Godnatt darlings! <3
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback