Hemma igen!

HEMMA IGEN FRÅN STOCKHOLM! ;P
Vi har haft riktigt kul denna veckan vi varit iväg ;) Har hunnit med jättemånga roliga saker och Stockholm var riktigt nice ;) haha Så jag är väldigt nöjd med vår vecka ;) hehe
Såklart har jag hunnit shoppa rätt mycket. mohaha massa snygga kläder! 
Jag ska lägga upp lite bilder här sen när jag har tid om nån dag, vi har ju typ tagit massvis av bilder! ;) ha ha  
Igår var jag hemma hos älsk, vi har ju inte hunnit träffats på länge nu så det var mysigt ;) hihi Vi hade mest bara mys och kollade på lite idol/film. =)
Välkomhempresent från älsk, söta han <3


Ikväll ska jag och Tesse till banken i kstad ;) Ska bli nice! Erik Hassle ska ju spela live där så det ska bli roligt ;)

Ha en bra dag! Pusss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback