Scream..

Godmorgon darlings!

Har ätit frukost för en stund sen och nu sitter jag här lite ;)
Idag vid 4 ska jag dra till Jossan på lite fika o så.. mycket trevligt! ;) hehe
Annars har jag inga planer, fundera på att träna men får se hur det blir med det :P Jag var ju och tränade & solade igår så har lite tränningsvärk idag :S he he

5 dagar kvar nu tills jag drar härifrån ;) Förresten har jag sagt det att jag ska ta flyget SJÄLV(?)  Hihi undra hur det kommer gå, jag har aldrig flygit heller, men det kommer säkert gå toppen, man måste ju vara lite självständig ibland ;)




Nej nu ska jag sy lite, bye bye!



Jag trodde vi hade bestämt oss för att inte gå bakåt..
Men det är det du tydligen vill..


I thought you were my fairytale
A dream when I'm not sleeping
A wish upon a star
Thats coming true
But everybody else could tell
That I confused my feelings with the truth
When there was me and you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback